1. COLET DETERIORAT

 În cazul în care observați că ați primit un colet detriorat, vă rugăm să îl preluați și să îl verificați imediat în prezența curierului, iar împreună cu acesta semnați un protocol pentru reclamații. În termen de 7 zile lucrătoare noi vă trimitem alte produse, fără alte plăți suplimentare din partea dvs, sau vă returnăm banii. În cazul în care observați deteriorarea coletului, doar după ce curierul a plecat, din păcate reclamația n u va mai fi acceptată.
 

2. PRIODUS DEFECT

Dacă observați  la produsul primit defecte de imprimare, dacă produsul are dimensiunea greșită, material greșit sau ați primit un set incomplet, vă rugăm să completați formularul de mai jos și vom rezolva problema. Veți fi contactat de către un angajat al nostru, care vă va explica care sunt pașii următori. Dacă este o greșeală din partea noastră, în termen de 7 zile vă trimitem alte produse la schimb, fără cheltuieli suplimentare din parte dvs.

 

Diferențe tehnice nu sunt considerate diferențele de culoare cauzate de rezoluția de culoare a monitoarelor de calculator.

 

3. RETUR

 Noi tratăm fiecare comandă cu seriozitate și ne străduim, ca clienții noștri să fie pe deplin satisfăcuți. Cu toate acestea, dacă nu vă îndeplinim așteptările, puteți să returnați bunurile comandate în termen de 30 de zile de la livrare, fără a da nici un motiv. Returnarea bunurilor este posibilă, doar dacă acestea se returnează întregi și nedeteriorate, inclusiv cu ambalajul nedeteriorat.

 În ceea ce privește rerturnarea bunurilor, aveți de ales între 3 variante:

       1. Vă trimitem la schimb o nouă comandă, conform indicațiilor dvs.

       2. Vă trimitem alte produse, cu același preț al comenzii anterioare.

       3. Vă returnăm banii în contul dvs bancar în termen de 14 zile.

 

În cazul în care doriți returnarea produselor, completați următorul formular: 

Numele produsului sau codul

Dacă nu cunoașteți numărul comenzii, completați numărul facturii

Sau vă rugăm să completați: "restituirea fără a da nici un motiv"