Reclamatii
Am primit un pachet deteriorat. Cum procedez?
Dacă observi că comanda este deteriorată, te rugăm să o deschizi în prezența curierului, cu care vei întocmi un protocol de reclamații. În termen de 7 zile lucrătoare, îți vom trimite bunuri noi, fără alte plăți suplimentare sau îți vom returna banii. Dacă găsești daune după părăsirea curierului, din păcate, bunurile deteriorate sau reclamația nu vor fi acceptate.
Produsul este defect. Ce ar trebui să fac?
Dacă observi după primirea comenzii, că imprimarea are un defect tehnic sau dacă produsul are o dimensiune greșită, un material incorect sau un set incomplet, completează formularul de mai jos, pentru a rezolva problema. Vei fi contactat de personalul nostru și veți discuta pașii următori. Dacă aceasta este vina noastră, în termen de 7 zile lucrătoare îți vom trimite bunuri noi, fără alte plăți suplimentare.
Defectul tehnic nu reprezintă diferența de culoare cauzată de rezoluția de culoare a monitoarelor de calculator.
Nu îmi place produsul. Pot să-l returnez?
Bineînțeles. Noi tratăm fiecare comandă individual și ne străduim ca clienții noștri sa fie pe deplin satisfăcuți. Cu toate acestea, dacă nu îți satisfacem așteptările, poți să returnezi bunurile comandate în termen de 30 de zile de la livrare, fără a da nici un motiv. Returnarea bunurilor este posibilă doar dacă se returnează ambalajul nedeteriorat, cu tot conținutul.
La returnarea bunurilor, ai trei opțiuni:
- Îți vom trimite o comandă corectată conform instrucțiunilor tale.
- Îți vom trimite o comandă nouă în acceași valoare de preț.
- Îți vom returna banii înapoi în contul tău, în termen de 14 zile lucrătoare.
Trimiteți mărfurile revendicate numai la:
SHOP SUPPORT s.r.o.
Str. Nicolae Balcescu, nr. 104,
315500, Nădlac jud. Arad
Număr: +40 316 302 974
Dacă dorești să returnezi bunurile, completează formularul de mai jos